10e december 2011


Världens bästa chokladmilkshake

Godmorgon!
Jag blev väckt vid 10 för jag skulle ut med Joel och ta lite bilder på bilen som vi la ut på blocket innan idag. Sen skyndade jag mig för att hinna göra mig i ordning innan vi åkte till Grand med hela familjen. Jag vill nog aldrig göra det mer, mina bröder gnällde och tjurade sen mamma råkade sätta handväskan i bajs så hon fick det på sina tights haha allting var helt kaos. Joel letade efter skjorta och slips, kräsen är han med. Men tillslut hittade han och vi satte oss & tog varsinn glass på glass café't som finns där.
Nu har vi iallafall nästan sålt bilen, det kommer en kille imorgon och köper den antagligen & jag får lite av pengarna för mitt slit jobb.
Vi ska iväg och handla snart med massa godis, chips & läsk tills ikväll vi får gäster. Skulle egentligen stuckit iväg och festat med mina vänner, men eftersom deras son följer med han är 1 år äldre än mig så ska jag va social med honom.
Vi hörs senare, som ni förstår har jag mycket och fixa idag!

Kommentarer
Postat av: h

Bra blogg! fortsätt i samma stil!! ;)

2011-12-10 @ 19:05:25
URL: http://neighbourhood.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0