14e december 2011


Jag kände för lägga upp denna bilden, på världens vackraste kusin! ♥ I love you.

Men godmorgon då!
Jag vaknade för en stund sen och nu sitter jag i min säng & plattar mitt hår, ska sminka mig snart och sen leta upp något att ha på mig. Melina kommer ju sen också som vanligt innan skolan, tror dagen kommer bli bra! Vi slutar tjugo över 2 äntligen en tidig dag och då drar jag till stan med Johanna för Amanda är sjuk.. Och imorgon ska jag träffa min kusin, och fredag ska jag nog till Grand med Melina och sen sover Amanda hos mig. Och lördag ska jag träffa en person ♥
Jag klagar inte, sjukt härlig vecka med underbara människor!
Måste fixa klart mig nu, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: felicia

vill du vinna en iphone 4s?

Välkommen till min blogg då! :D



http://fotokobran.se/2011/december/tavling-iphone-4s.html#comment

2011-12-14 @ 09:32:18
URL: http://fotokobran.se
Postat av: amanda

duuu är vackrast älskling! love you!!!! <3

2011-12-14 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0