15e december 2011


För över två år sen!

Jag sitter i skolan nu och har Svenska, vi har bara matte kvar efter svenskan sen så slutar vi. Riktigt skönt ska det bli, efter skolan drar jag hem en snabbis med Emelie och fixar i ordning mig. Vi tar nog bussen till stan senare med för det regnar, och vi ska äta med vår Konfirmations grupp så får mamma hämta mig efter. Och när jag kommer hem igen efter är det bara till att fixa till rummet, skulle hitta lite kläder igår och rensa men det slutade med att allting verkligen allt ligger på golvet över hela rummet. Bad for me.. Behöver packa med till pappa!
Så senare ikväll uppdaterar jag igen!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon som har det som du vill överraska med en liten present!?

Då är det så att jag lottar ut ett valfritt skal till en vinnare på min blogg! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html

Chansen att vinna är för tillfället ganska stor då ingen är anmäld än och man behöver inte ens skriva om tävlingen på bloggen! Nice va!? ^^ Skynda dig och va med! :)

Hitta dig för övrigt på bloggriket. ;-)

xx Cajsa

2011-12-15 @ 19:08:17
URL: http://cjssong.se
Postat av: Anonym

Varför är du ovän med Hanadi? :( synd, ni var ju så bra vänner ju.. <3

2011-12-15 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0