19e december 2011


Gammal bild från arkivet.

Godmorgon på er!
Jag har precis fixat i ordning mig, ska snart klä på mig sen gå och äta lite frukost innan Melina kommer och vi gå till skolan tillsammans. Konstigt nog hade jag inga problem alls med att gå upp i morse, kändes faktiskt ovanligt lätt..? Jag antar att det är för det är lov på torsdag och dagarna rullar på hur fort som helst! Jag ska vara i stan vid kvart i fyra eftersom jag ska göra en grej så får gå lite tidigare idag. Efter det tar jag bussen till mamma och hämtar alla kläder som jag ska ta med mig på onsdag.
Men jag har inte så mycket att säga faktsikt, ville mest bara berätta att jag lever haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0