20e december 2011



Lite bilder som jag tog i skolan idag, gulliga pojkar! Haha...

Hej på er!
Jag kom precis hem, har haft fullt upp hela dagen. Idag i skolan gjorde vi inte så mycket, kollade mest på filmer & sen var det jul mat och vi fikade på vår sista lektion. 
Efter skolan tog jag och Emelie bussen hem till henne, helt onödigt att ens ta bussen för det är bara en backe vi skulle klara oss uppför men nej det orkade vi inte! Jag lockade hennes hår för er information blev det skit fult.. Haha! När jag kom hem sen åt jag sen sov jag en halvtimme innan jag släpade mig mot mamma för att hämta massa kläder. Jag ska ju ut till Johanna imorgon och vi ska byta lite kläder, det blev hela min väska + en skit stor påse. Jag ska ta med allt till skolan imorgon, jobbigt eller vad?

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska lägga mig ganska tidigt ikväll. Jag har somnat hyffsat sent varje kväll nu så behöver lite omväxling. Vi slutar tjugo över 2 imorgon & vi slipper våran So lektion för då är det julkul och sen torsdag slutar vi tjugo i 11 hur skönt som helst! Sen kan skolan bara dra åt helvete för ett tag eftersom vi har lov då, skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0