21a december 2011



Detta är vad jag fick med mig idag från Johanna + lite till som jag inte orkar ta kort på..

Känns skönt med lite nytt i garderoben, vi ska ha detta som tradition 1 gång per år typ, haha smartsmart!
Jag ska stänga av datorn snart, orkar inte sitta här med är på sjukt dåligt humör och är trött. Måste trippla mitt hår tills imorgon också, sen sätta på en ansiktsmask och sen äntligen sova! 
Längtar tills imorgon, ska bli så himla skönt att äntligen slippa skolan för ett tag.. Nästan 3 veckor, och i helgen kommer äntligen min älskade lillebror ♥ Tror inte jag har träffat honom på nästan 1 månad, känns skit länge.. Okej, blev på ännu mer dåligt humör nu när jag kom och tänka på detta också..
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0