30e december 2011


- Bildbrist -

Jag ligger på golvet hos min kusin nu, och hon letar ihjäl sig i garderoben efter svarta bikini trosor, verkar inte som hon hittar några. Vi la oss ganska sent igår kväll, typ vid tre/fyra vi låg och kollade på Unfaithful igen. Ikväll sover vi antingen hos min mormor eller min pappa, så ska jag ladda ner två skräckisar som vi kan kolla på. Kanske någon annnan film också för att lätta upp stämningen lite efter skräckfilmerna haha. 

Idag hade vi tänkt åka till simhallen, så vi kommer spendera hela dagen där. Senare ikväll färgar vi kanske håret, om vi orkar. Annars fixar vi bara en massa tills nyår imorgon, new year.. 2012 det känns faktiskt lite konstigt? Men bra ändå, nytt år & ny start. Nu måste jag plocka ihop mina grejer, sen drar vi till bussen och tar den hem till mig. Lämnar mina saker, och hennes sen tar vi bussen till simhallen. Sen tillbaka till mig, eller? Haha, jag har ingen aning. Vi hörs senare iallafall ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

Men här va man snygg minsann!

2011-12-30 @ 22:23:12
URL: http://kiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0