9e december 2011

Jag har verkligen bildbrist just nu, men det fixar jag senare!

Jag är hemma från skolan nu, åt nyss pizza sen igår. (Som vanligt) men detta var första gången idag jag kunde äta, som ni säkert vet stack jag till tandläkaren innan. Och där lagade jag 2 tänder för första gången i mitt liv, det gjorde inte ont men var mest obehagligt och efteråt hade jag bedövning i hela munnen så kände mig så ful.. Uppsvullen, kunde inte äta eller något men nu är det som vanligt igen.
Jag fick reda på mitt prov idag i matten och så fick jag ett F igen.. Jag blev hur besviken som helst, trodde verkligen jag klarade det för det kändes bra men tydligen hade jag väldigt fel..
Nu ska jag städa här hemma innan jag går till mamma, måste plugga ihjäl mig också men det orkar jag inte nu, får se när jag gör det.. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0