don't cry because it's over, smile because it happened


Valborg

Jag har precis gjort min No labb så det känns väldigt bra, imorgon blir jag godkänd på det provet! Jag blev godkänd på Teknik inlämningen, på ett annat No prov & mitt betyg i idrott också. Jag är faktiskt stolt, nu ligger jag utmattad i min säng och lyssnar på lite musik & tar det allmänt lugnt. Ska plocka i ordning i mitt rum lite innan jag lägger mig i sängen och skickar in min Engelska bokressenssion & läser på lite om No. Det är så himla mycket nu i skolan jag kämpar för mina betyg därför tar jag inte bloggen i första hand!
Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Så himla bra rubrik:)

2011-12-13 @ 20:48:10
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0