lillejul i vislanda.


Britney spears - Fantasy


Enkelt och snyggt - armband


Sf bio biljett & skol saker


Gullig pyjamas - den dyraste jag ägt..


1000 kronor


Sjukt fint - piercing smycke av finaste Emelie

Jag är hemma ifrån Vislanda nu och ni ser på bilderna vad jag har fått ifrån Joels föräldrar, och Joels bror & hans tjej! Jag är helt klart nöjd, men måste till MQ och byta pyjamasen. Vi får hoppas att den finns kvar, annars får jag kolla efter något annat. Pengarna sparar jag till min kamera, och vi får se vad jag får imorgon. Detta fick jag iallafall idag & det är inte ens julafton, haha.. "Lilljul" 
Himla gulliga är Joels släkt - big love ♥

Idag är det julafton, klockan är lite över 12 detta året har gått sjukt fort. Jag kommer inte ens ihåg någonting vad jag fick förra julen.. Haha, men iallafall jag är hur nöjd som helst och imorgon blir det ännu mer hih!
Tänkte städa mitt rum nu, innan jag lägger mig. Vill ha det lite julfint. På söndag blir det åka iväg med Joel och mina bröder i jakt på en sak.. Och byta pyjamasen, nu ska jag städa. Har verkligen haft en mysig fredag, hälsade faktiskt på tomten idag med.... Not bad.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0