lite panik sista veckan innan julafton..


Tagen för ungefär 3 minuter sen.. Det var någon som ville jag skulle lägga upp bild på min piercing, here you go

Jag kan inte sova, ligger här och är skit arg.. Jag förstår mig inte på vissa människor.  Man hör alltid denna fula repliken "Jag är inte som alla andra" Vilken bullshit, men iallafall nu är det bara några dagar kvar till julafton och jag har inte köpt några presenter alls.. Vad kan man köpa till allihopa, bröder, systrar, mamma, pappa.. Hjälp!
Jag tror jag ska köpa en parfym till min bror iallafall för jag har ju ingen pojkvän att köpa till, haha! 

Min fråga till er, vad ska ni köpa? Eller har ni redan köpt?

Kommentarer
Postat av: InaSwe.blogg.se

Lagt till dig me. :) haha jag har inte köpt några julklappar än heller. Så svårt. Ska ge mig ut på tisdag. :)

2011-12-18 @ 01:03:49
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0