makeup

Lägg märkte till att mitt löshår ligger där och hårar ner + pringles sen helgens kalas..

Jag fick en fråga i min frågestund om jag kunde visa allt smink jag använder mig utav och visa hur jag sminkar mig. Jag orkar inte göra en video just nu hur jag sminkar mig, utan det kommer någon annan dag. Men jag sminkar mig lite olika, men detta är iallafall vad jag använder mig utav nu för tiden för det mesta. Ibland även eyeline & lite annat smått och gott.
  • Jag börjar med att använda mig utan en täckande foundation, bara under ögonen och där det behövs.
  • Sen tar jag puder i hela ansiktet, använder mig utav ett från H&M och det är faktiskt väldigt bra & då har jag den svarta puder borsten som också står en 2a på.
  • Sen tar jag rouge, från H&M det också haha, då använder jag den lila rouge borsten som det står en 3a på.
  • Sen tar jag mascara, som är hur dålig som helst.. Måste köpa ny, finns en jag älskar men har inte råd för tillfället.
  • Och sist av allt tar jag och fyller i mina ögonbryn med ögonbrynspenna som är riktigt bra! Och självklart använder jag lippsyl från Apoteket, men det behöver jag inte ens skriva med. För det går jag aldrig utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0