new start, it's feel good!


Bilden är inte direkt den nyaste, men hade bildbrist.

Hej på er!
Jag har inte haft någon tid att blogga idag har haft sjukt mycket att göra, jag gjorde 2 prov idag i skolan som jag hoppas går hyffsat bra iallafall! Och efter skolan tog jag bussen ner till stan med Johanna vi tänkte göra vårt fotoprojekt till skolan men slutade med att vi inte orkade och satte oss på Donken och åt. Efter det gick vi runt och kollade i lite affärer, sen tog jag bussen hem till mig. Har precis varit hos min pappa och hämtat lite kläder som jag ska bli av med imorgon äntligen! Jag börjar mitt nya liv nu, känns himla skönt faktiskt! 
Imorgon glömde jag totalt bort att jag ska på julfest med min Konfa så drar nog ner till stan med Emelie efter skolan för kolla lite i affärer. Så det blir hur mysigt som helst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0