rött läppstift och lösögonfransar


Detta fick jag med mig hem idag + en jacka som jag ska byta imorgon

Jag ligger i sängen nu helt död, jag och Melina tog bussen till Grand innan och på vägen dit var det en kille som började bråka med busschauffören hur mycket som helst, sjukt läskigt haha.. När vi kom dit åt jag lite på Mc hon tog bara en liten pommes, sen gick vi runt och kollade i affärer. Hur mycket folk som helst, och hur varmt som helst. Jag ska dit imorgon också med Amanda så ska jag byta min jacka jag köpte, är inte nöjd med den. Och så vill jag ha ett par svarta jeans vi får se hur det blir. När Melina och jag kom hem till mig lagade vi mat och sen har vi mest legat i min säng och pratat och skrattat åt gamla minnen, haha.. Sen skämde hon väl ut mig lite också. Men det är okej!

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; ellerhur! :)

tack desamma, asfin header (:

2011-12-28 @ 22:13:50
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: Hellolinda

Tycker att det läppstiftet kladdar för mycket :/ Nouba har riktigt bra!

2011-12-28 @ 22:21:53
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0