sick..


Tog någon bild sen igår bara.

Hej på er, från en deprimerad jag.
Det är ju självklart att man ska bli sjuk mitt i allting, mådde ju dåligt igår kväll ont i halsen & huvudvärk. Och i morse när jag vaknade mådde jag så sjukt illa.. Jag som skulle gå ner till stan idag sen åka till Öjaby med mina tjejer, men kan inte eftersom jag nyss spydde. Jag tackar ingen annan än min lillebror som kom och pussade på mig när han var magsjuk, tusen tack!

Jaja, jag klarade mig iallafall under hela skolveckan och under julen. Och jag kommer vara frisk till nyår, så idag får jag vara hemma. Och imorgon sen får jag nog gå ut igen. Men hoppas ni alla har roligt och hittar mycket fint på mellandagsrean släng er allihopa. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: yas

Tack så hemskt mycket! ♥

2011-12-26 @ 19:13:51
URL: http://yasmina.devote.se/
Postat av: Johanna

En jättefin tjej med en jätte fin blogg, kan inte bli bättre ;)

2011-12-28 @ 11:44:44
URL: http://johannaabrahamsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0