slit jobb..


Ändrat om en aning!

Jag har precis duschat nu, ligger på golvet helt slut jag och min bror fick ett ryck innan och rev ut datorn & allting ner till källaren och la in allt i förrådet. Och det vägde ju inte lite heller, där nere var det hundra bildäck vi behövde flytta och en massa kartonger & hur mycket skit som helst. För att få ut en fotölj som vi sen inte fick ut genom dörren så allting tog oss typ 2 timmar men nu är vi äntligen färdiga och han ligger i fotöljen och spelar på min mobil jag ligger här och bloggar, hur mysigt som helst blev rummet. Ska visa bättre bilder imorgon!
Och frågestunden kommer upp senare inatt eller imorgon för det var lite annat som tog min tid helt enkelt.
Vi hörs senare, kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0