word

Tänk om kärlek var lite mer som en volleyboll match, allt du behövde göra är att ropa "min" så backar alla andra undan.

"Disney borde göra en prinsessa utan hår, så att små tjejer med cancer också kan känna sig fina"

Du säger att jag är som luft för dig, alltså behöver du mig för att överleva.

Att vara singel betyder inte att man är svag, det betyder att du är stark nog att vänta på den du förtjänar!

Playa inte runt för mycket.. För tillslut kommer du fastna för någon som redan kan din lek.

Gråt aldrig över en person som sårar dig, säg bara "Tack för du ger mig chansen att hitta någon som är bättre än dig"

När ditt ex säger "Du kommer aldrig hitta någon som mig" upprepa då och säg "Det är precis det som är meningen"

Kommentarer
Postat av: Hej

Är det du på bilden?

2011-12-09 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0