You know i do my best, i'll try so hard.


Två bilder på mig som jag tog ikväll.

Just nu ligger jag i sängen & äter lite godis, tänkte gå och tvätta bort mitt smink nu sen byta om och krypa ner under täcket. Jag är ganska trött, vaknade tidigt och har haft fullt upp exakt hela dagen. Vi hade gäster innan med Colin och hans familj, hans familj. Men det var faktiskt roligt, jag och Colin kollade på Paranomal Activity & Hall Pass. <- Jag rekomenderar! Sjukt rolig var den haha.

Imorgon blir det kyrkan vid 10 på morgonen med min mamma, hoppas att hon glömmer bort det så jag kan sova ut istället. Jag har inte gjort det på hela helgen, så det är verkligen en stor tumme ner.
Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker du är / The Wanted

2011-12-11 @ 04:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0