cry me a fucking river

Kollade på min gamla blogg, och hittade en massa gamla bilder..

Jag har precis varit hos mamma & hämtat lite kläder, så nu tänkte jag gå och duscha sen sätta på en ansiktsmask som jag pratade om innan. Men fastnade vid datorn, imorgon kan jag väl dö det är fredag & jag har utegångsförbud.. Jag ska ha mys kväll med mamma imorgon så jag överlever kanske ändå :)
Ni får verkligen säga till om ni vill att jag ska blogga om något speciellt, för jag har brist på fantasi just nu.. Och vill verkligen ha en systemkamera, haha..
Idag är det exakt 1 månad kvar till julafton och det är ingen snö..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan gärna blogga om din stora fina röv och dina fina bröst! ;) //Anonym

2011-11-24 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0