Dag 03 – Min familj.


Mamma & pappa

Här är en bild på min mamma och sen halv pappa, men jag ser han som min rediga. Eftersom jag aldrig har haft så bra kontakt med min biologiska pappa så fanns alltid Stoffe här för mig (Christoffer) Han va med min från vaggan till graven, eller jag är ju inte död ännu. Men han har alltid funnit här för mig, och han ser mig som ett av hans barn. Och mamma är ju en självklarhet att hon alltid funnit här, tyvärr så tog de slut mellan mamma och Stoffe året jag skulle börja femman. Jag och mamma flyttade men jag bor varannan vecka hos honom med mina två lillebröder & varannan helg min halvbror från Jönköping.

Mina syskon

Bild 1, Ville och Johannes. Bild 2 Jack.
Johannes är nio år. Ville är fem år och Jack är tolv. Jävligt irriterande ungar, men jag älskar dom alla sjukt mycket och skulle inte klara mig utan dom, även om dom förstör mitt liv ibland. Speciellt JOHANNES!
Men, det är så det är.. Och när dom blir lite äldre är det payback jag kommer förstöra hela deras tonåring, så som dom förstör min ibland..
Min syster

Hanadi, egentligen är vi inte syskon eller någonting. Men hon lever hos mig, jag lever hos henne. Min familj känner henne sjukt bra och ser nästan henne som deras dotter så mycket vi träffas. Samma sak med hennes, så utan henne hade livet inte varit så roligt. Jag är glad att jag har dig Hany! Love you ♥
Det var väl allt, jobbigt va det att skriva detta inlägget också.. Nu ska jag ta lite dricka och fortsätta softa med Hany vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0