Igår..

Jag ska berätta lite om igår..
Hanadi & jag vaknade vid tolv tiden, så åt vi sen chillade och hon drog hem vid tre tiden. Då duschade jag & fixade i ordning mig lite. Min pappa körde mig till Hanadi vid fem tiden & efter en stund kom Alejandra och sen Laureta, så fixade vi oss och sånt innan vi åkte till Club Nordic!
Först va de lite segt, sen blev de redigt roligt faktiskt när våra homies från Vetlanda kom & kvällen blev helt crazyy! Jag har ont i hela jävla kroppen just nu så mycket jag dansade, kan inte ens gå..
Och vägen hem va joobbigg! Vi kom hem, chillade liten stund sen däckade jag och idioten tog massa bilder på mig när jag sov vad kul..
Min pappa hämtade mig runt halv fyra idag nu chillar jag bara, har skit ont ska värma lite pizza snart och ta mig en dusch i think.. Cya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0