im glad you came


Min och min älsklings låt

Jag ska gå och tvätta bort mitt smink nu, krypa ner i sängen och få några timmars sömn innan skolan imorgon. Jag sätter min kamera på laddning över natten också, så den får följa med mig imorgon så ni inte behöver ruttna haha. Imorgon är det fredag, jag får se lite vad som händer något mysigt blir det väl, sover nog över hos Hanadi sen också.. Nej men allvarligt, kolla klockan måste verkligen sova. Jag ska drömma om imorgon, det är första gången det är kebab & pommes imorgon i skolan.. Längtar faktiskt redan ihjäl mig..
Godnatt!
Förresten, håll utkik kommer komma ett inlägg imorgon om min första kärlek.. Kanske är intressant? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bebis :* vår låt!

2011-11-12 @ 02:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0