jag förlåter dig, om du lovar att ändra på dig nu..

För en liten stund sen

Sminkat mig nu, ska tvätta händerna har smink på hela för något i min sminkväska hade kladdat ut sig i den så jag vet vad jag måste göra när jag kommer hem.. Fixa sminket, vilket jag måste göra ungefär varannan dag så det kanske är dags för ny sminkväska?
Förresten på söndag är det första december, så tänkte slänga upp ett inlägg senare idag vad jag önskar mig i julklapp också, får komma ihåg det.. Sen ska jag göra dag 13 också.
Nu ska jag fixa klart mig innan Melina kommer och vi drar till skolan, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sophie

tack så jätte mycket:)

kram

2011-11-22 @ 10:54:42
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0