kebab


Idag, dö gott!

Jag är hemma nu!
Slutade klockan två, sen hade vi världens jobbigaste idrott idag.. Boxning, men det gick skit bra fast mina naglar är helt förstörda nu. Och jag har sår på mina händer och träningsvärk, haha..
Jag snackade med mamma innan med & har velat gå på boxning hur länge som helst, så ska kolla upp det på idrottskliniken kanske blev ännu mer fast idag efter jag testat. Och det är bra, jag va sur så tog ut min ilska!
Efter skolan gick Emmelie och Emelie tillsammans med mig, så var Emmelie sugen på kebab så vi gick till Floréns och hon bjöd, skit gott!
Efter gick jag hem till mamma, snackade med henne och följde med när hon skulle handla nu är jag hemma och ska fixa disken.. Verklien roligt!
Vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0