knyt båda nävarna och fokusera på något bra.


Lite gammal bild

Iallafall, jag smsade Amanda så hon ringde mig och hon kommer åtta typ då tar vi bussen iväg och köpa lite godis & sånt mys! 
Imorgon sover jag hemma själv, ska iväg på fest med Hanadi tror jag. Sen sover vi väl hos mig, mysigtmysigt!
Men ikväll måste jag ta det lugnt, riktigt trött är jag också..
Johanna fixade till min blogg lite, once aigen egentligen tycker jag synd om henne att hon alltid ska behöva fixa med den, men ändå det var hon som sa till mig att ändra design haha vi är inte klara ännu men hon skulle iväg så det fixas på söndag typ.. Det viktiga är på plats nu!
Men jag ska äta nu, så vi hörs senare Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0