kom ihåg mig älskling, när livet går åt helvete för dig!

Snart har det gått ett år sen, men ändå kommer jag ihåg som igår.
Kommer tacka gud dagen jag glömmer dig, vilket aldrig verkar hända..
Du kanske inte vet, att jag saknar dig varje dag & natt..

Jag sitter & lyssnar på massa gammal musik sen sexan, och sjuan.
Har precis fixat mina ögonbryn & tänkte hoppa in i duschen sen sätta på en ansiktsmask och lägga mig i sängen och chilla.. Måste äta något med, har inte ätit sen halv tre fast är inte hungrig och orkar inte göra mat..
Måste göra en läxa tills imorgon med, typ fotografera lite kläder och tvål så nödvändigt verkligen..
Cya, later0


Kommentarer
Postat av: Matilda Blom

sv: Visst ser dom uuurmysiga ut?! Tack detsamma :D

2011-11-23 @ 21:25:03
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0