sann romans


Pommestallrik med Emelie efter skolan

Jag ligger i min säng just nu ska snart gå mot köket och äta, men orkar inte nu är helt slut somnade inte förens klockan 3 igår natt..
Efter skolan stack jag ner till stan med Emelie fick med mig ett nytt leppsyl och ögonbrynspenna, sen gick vi till Mc och köpte varsinn läsk innan vi gick mot kyrkan. Vi kollade på film idag bara hela tiden.. Jag ska försöka ta reda på vad den hette, riktigt hemsk var den. Helt sjukt hur barn kan ha det i andra länder..

Kommentarer
Postat av: Tilly (:

Det får jag tacka så jättemycket för och sedan får jag väl slänga in ett detsamma :D

2011-11-30 @ 20:24:12
URL: http://Cookievirus.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0