städat hela lägenheten


Jätte gammal bild på mig och Amanda..

Jag slutade vid tre idag, gick med Emmelie hem. Vi satte oss snackade lite, sen gick jag hem. La mig skönt i sängen & skulle ta de lite lugnt vila träningsvärken haha.. Men då kommer pappa in i rummet & skriker att vi ska städa tillsammans, oh no så nu har jag städat hela lägenheten. Jobbigt var det!
Min pappa gör mat nu, så vi ska snart äta sen ska jag duscha & sätta ansiktsmask och ta de allmänt lugnt ikväll!
Kolla igenom ett teknik arbete, det ska lämnas in nästa vecka men det är ganska stort. & min matte lärare sa idag att jag får extra hjälp i matte, så det känns skit skönt! Det går framåt nu!
Vi hörs lite senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Dani o Jojo

Kul att du är med! Nu kan du bara hålla tummarna ;)

2011-11-24 @ 17:48:09
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0