storm


Jag tidigare idag, dålig kvalle

Jag ligger i min säng just nu med ansiktsmask och dunkar musik, min familj är i stan på  Julskyltning skulle inte förvåna mig om dom aldrig kommer hem igen. Det är storm, och jag tycker Berit överdriver lite för jag vill ut egentligen men vågar inte nu haha..
Och då får man göra det bästa utav situationen, ska sätta olivolja i håret senare också har hört att det är bra för håret? Vi får väl se haha..
Riktigt skönt att jag gjorde min läxa igår så jag slipper idag, så nu ska jag softa hela kvällen och tagga inför skolan imorgon börjar 9 och slutar tjugo i 4.. Förra veckan var mycket skönare, men men..
Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0