28e oktober 2011

Hej!
Förlåt, min bloggning idag har varit riktigt dåligt.. I know
Men jag stack till skolan idag ju, så hade vi några lektioner sista lektion slutade vi en halvtimme tidigare eller mer så vi slutade vid halv två typ skönt så jag stod och snackade med Emelie lite innan jag stack hem och hjälpte mamma med matkassar, sen till pappa och packa mina saker och sen tillbaka till mamma.. Fixade hennes hår, tog tusen år.
Sen fixade jag mig och gick ner till Hanadi så sminkade hon sig lite innan vi drog ut..
Vi mötte Alejandra, drog till gården chillade där sen stack Alejandra hem & Hanadi o jag stack till Ica, hennes bror hämtade oss körde hem mig och dom stack på bio.
När jag kom hem skulle jag äta men mamma hade bränt all mat så jag fick pengar och gick & köpte mig en pizza, sen chillade jag resten av kvällen och mina föräldrar festade loss här hemma typ.. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0