Helgen!

Jag kan verkligen inte sova, har försökt i typ flera år nu känns det som.. Jobbigt läge där!
Men kan berätta om helgen då eftersom jag ändå inte har något bättre för mig.

Fredag - Jag stack hem efter skolan & Emelie följde med mig för hon skulle typ ner till stan för att träffa Paula och då orkade hon inte dra hem emellan så jag är snäll och erbjöd mig att hon kunde följa med, så packade jag och sånt sen stack hon & efter en stund jag också, så gick jag sen ner till Araby och mötte Hanadi så sov jag hos henne. Vi va ute med Laureta & Alejandra, sen massa fler människor vi satt sen i Araby Arena där inne och kollade på fotbollsmatch med Thair, Kutaiba & många fler. Sen stack jag och Hanadi hem, vi gjorde Thai-massage och snackade skype med Ihab & Abdi och dom blev helt avundsjuka på massagen. Haha sen somnade vi runt tre tiden!
Lördag - Vi vaknade ganska tidigt, typ tjugo i elva eller något. Jag hade tydligen tryckt ner Hanadi i något hål mellan sängen & väggen sån krigare är jag när jag sover, haha! Sen låg vi i sängen till fyra & då började vi göra oss i ordning, sen stack vi ut och det var skit tråkigt ute så vid halv nio typ stack vi hem och hade det roligare. Fuck Växjö seriöst..
Sen vaknade vi runt tolv tiden idag och då fixade vi hennes rum, åt chicken nuggets & spaggethi och sen hämtade pappa mig vid tre tiden sen dess vet ni ju vad jag har gjort.
Trevlig helg, verkligen..
och så avslutar jag detta inlägget med en bild när min syster sover, så sööt!
Bitch, jag kunde varit elak nu och tagit andra bilder när du sover.. Men detta va nog den enda du såg söt ut på.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: DIN MÖRDARE

DUDE.... PAYBACK IS A BITCH VÄNTA BARA ... :'/ VAR DU TVUNGNE ?!

2011-10-24 @ 06:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0