Hemma efter tre dagar, skönt!

Hej!
Jag slutade innan vid tjugo i fyra men var med på Hanadis extra lektion idag (igen) snäll kompis jag är!
Fast.. Hon jobbade inte så mycket, hon jag & Anton hade krig. Jag skulle kasta mitt äpple i papperskorgen så kommer Anton ivägen och får äpplet rätt i sitt ansikte det va riktigt längesen jag såg Hanadi skratta så mycket haha! Sen skjussade hon och hennes pappa hem mig, så åt jag ihjäl mig + letade efter mina nycklar så ringde min mormor och sa att jag glömt dom hos henne tur nu har jag dom i alla fall så behöver inte orora mig mer :)
Ska fixa mitt rum nu i alla fall och sen göra en läxa tills imorgon blogg u later!
Och jag fick en komentar innan..
Anonym om 17e oktober 2011:
är du på G med någon kille? eller har du redan en kille?
Skriv ditt namn nästa gång istället, ni vet jag bits inte haha! Nej jag har ingen kille, och ja jag är på g med någon.. Eller flera who know? Just kidding! En räcker för mig för han är sjukt fin! På både insidan och utsidan, nämner inga namn men men.. bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0