If you can dream it, you can do it'

Sitter i vardagsrummet och pluggar ihjäl mig, stack bort till mamma innan med så Joel kunde hjälpa mig med min matte.. Jobbigt var det! Men två smarta hjärnor tillsammans klarade av allt så lätt ;)
Min pappa ligger och kollar på tv och jag somnar snart här, så ska lägga mig om en liten stund och smsa med lite mysigt folk tills jag somnar.
Mamma hade köpt något data fodral till mig, och det luktar skit äckligt helt starkt. Jag hade redan huvudvärk nu känns de som jag både ska spy & huvudet sprängas. Osäker på om jag vill ha detta i min fin fina väska tänk så börjar hela väskan lukta såhär.. Ska fixa detta med det bästa sättet parfym yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0