LÄÄÄS KILLAR!!

16 saker killar inte fattar!
1.  tjejer väntar alltid på att killen ska ta första klivet
2 . en tjej kan ha 99534 killar , men när hon ska sova tänker hon bara på 1
3. vi hatar mest när en kille försöker vara någon han inte är ,
4. vi tjejer älskar att höra ordet : jag älskar dig 12241321 per dag
5. när en tjej säger sina problem och när hon säger jag har det inte lätt, krama henne och säg , JAG FINNS ALLTID HÄR JÄMTE DIG
6. om en tjej skojar med dig betyder det att hon verkligen gillar dig
7. vi alla tjejer är inte horor , bara för du hittade en betyder inte det att vi alla är de
8. tjejer älskar att tillbringa en hel dag med sin älskling
9 . om en tjej gör ett misstag framför en kille så kommer hon tänka på det hela dagen tillochmed mer
10. om en tjej säger FÖRLÅT jag menade verkligen inte de, så säger hon sanning
11. en tjej förväntar sig att en kille skriver först , vi är för rädda , att vi stör er.
12. vi skulle gett allt i världen för att veta vad ni tänkte första blivken nig avb
13. ingen av oss är tillräckligt modig att säga alla sina misstag.
14 . när en tjej älskar , så älskar hon till högsta volym
15. om en tjej offrar sig att vara på chatten hela natten och vänta på att killen ska skriva så vet man.. HON KAN INTE UTAN HONOM
16. När en kille lämnar en tjej och tjejen verkligen älskade honom ,s å behövs det 100000000000 dagar att glömma honom

17 saker killar inte fattar!
1.  Tjejer väntar alltid på att killen ska ta första steget.
2 . En tjej kan ha 99534 killar, men när hon ska sova tänker hon bara på en.
3. Vi hatar mest när en kille försöker vara någon han inte är.
4. Vi tjejer ÄLSKAR att höra ordet: Jag älskar dig 12241321 per dag.
5. När en tjej säger sina problem och när hon säger jag har det inte lätt, krama henne och säg.. Jag finns alltid vid din sida!
6. Om en tjej skojar med dig betyder det att hon verkligen gillar dig.
7. Vi alla tjejer är inte horor bara för du hittade en betyder inte det att vi alla är de..
8. Tjejer älskar att tillbringa en hel dag med sin älskling.
9. Om en tjej gör ett misstag framför en kille så kommer hon tänka på det hela dagen och kvällen.
10. Om en tjej säger FÖRLÅT jag menade verkligen inte de, så talar hon sanning.
11. En tjej förväntar sig att en kille skriver först, vi är för rädda att vi stör er.
12. Vi kan verka arga, men det är bara ett tecken på att vi bryr oss.
13. Ingen är tillräckligt stark & modig att säga alla sina misstag.
14 . När en tjej älskar, så älskar hon verkligen.
15. Om en tjej offrar sig att vara på chatten hela natten och vänta på att killen ska skriva så vet man hon kan inte utan honom.
16. Vi är alltid oroliga för att inte räcka till för er.
17. När en kille lämnar en tjej som verkligen älskade honom, så vet man.. det kommer ta 1000 år att glömma. Och man glömmer aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0