Lektion nu, sen mys med min kusin!

Kom nyss in i skolan igen vi var på Hemköp, jävla efterblivna människor det finns på vår skola vi stog utanför och då kom vi inte in och så bad vi några sjuor öppna dörren, men det gjorde dom ju självklart inte såna efterblivna människor! Jaja, sitter på lektionen nu och har engelska. Sen har jag bara en lektion kvar och efter skolan ska jag hem och fixa mig lite fort sen drar jag upp till Grand med min kusin för det va skit längesen vi träffades, vi ska väl äta lite och se om vi hittar något snyggt till våra garderober! :)
Gammal bild sen sommaren, jag vill ha sommar igen.. Men ser faktiskt fram emot vintern lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0