äntligen hemma




3 bilder från färjan på vägen till Polen.

Ni kommer få se bilder sen min Polen resa, tänket berätta lite dag för dag nu men jag börjar med det lite senare är så sjukt trött just nu så orkar inte ens sitta vid datorn egentligen. Jag ska lägga mig en stund, sen ikväll ska jag träna.. Ni förstår vi hade såna planer inför färjan för på vägen till Polen gick allting hur bra som helst men nu på hemvägen så gungade hela båten otroligt mycket, så alla blev åksjuka. En spydde & resten låg på golvet och grät, allting snurrade i hela mitt huvud så jäkla äckligt känsla så tårarna bara rann haha.. Men iallafall, inte sovit på hela natten. Nu är jag hemma, känns faktiskt skönt. Och vad Sverige är fint! Om man gemför med Polen iallafall, ni kommer se själva sen. Men det var riktigt rolig resa faktiskt, kommer sakna det. Och vad ska man nu tagga till.. Snart konfimerar vi ju oss också, sorligt. 

Jag ska lägga mig nu, fixar tidinställda tills senare. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Erica

OH MY GOD!!!



jag ser ju brutalt fet ut på den bilden, den tröjan är ju stor :((:(:(



aja, haft det bra iaf ;)

2012-04-03 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0