Chili & Wook


Fyra bilder sen idag, vilket slit jobb..

Jag ligger i min säng nu, helt utmattad.. Jag sov ju över hos Emelie inatt, fick några riktigt söta bilder på henne när hon sov men dom sparar vi en vecka tills hon fyller år tycker jag! Haha.. 
Men jag tog bussen från henne vid halv tio, upp till Grand för prao på Chili & Wook. Jag tycker det gick riktigt bra faktiskt, fick ju ta hur mycket läsk jag ville (när som helst också) gratis mat.. Men det var sjukt jobbigt att skära alla grönsaker speciellt vid lunchtid hur många människor som helst där. 

Jag har ont i min hand nu, haha. Typ blåsor och det värsta är att såhär ska jag göra varje dag tills fredag, kill me. Imorgon börjar jag samma tid 10 då, till fyra. Men ska se ifall jag kan gå en kvart tidigare som idag. Jag tränar ju imorgon måste ha lite tid att andas ut innan, ska stänga av datorn och sova nu så hörs vi imorgon! 

Min blogg är jävligt tråkig, vad ska jag blogga om? Eller ska jag sluta.. Hjälp mig! Det är upp till er, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0