för varje steg du tar ska jag finnas redo att ta emot dig.


En bild på mig sen Polen

Jag har inte haft någon blogglust idag, har varit med Amanda hela dagen. Vid elva i morse gick vi till kyrkan för en gudstjänst & även en vid klockan sju. När man är ute i sista minuten blir det ju lite mycket, konfirmation.. Ganska jobbigt, men det är inte så mycket kvar nu iallafall!
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, ska snart äta lite. Sen lägga mig och kolla på film, har världens huvudvärk. Imorgon hämtar mamma mig efter skolan så ska vi åka upp Grand och köpa nya skor till mig, sen står det fotboll på schemat. Längtar faktiskt, har inte tränat på 2 veckor så det ska bli kanon! 

Men vi hörs imorgon, ska sova ut idag och ta det lugnt. Pussar

Kommentarer
Postat av: Emmelie

vacker!

2012-04-09 @ 21:31:13
URL: http://www.nattstad.se/stylebyemmelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0