pannkakor


Pannkakor för er som inte ser det, haha!

Jag vet inte redigt.. Jag har försökt nästan hela dagen att ladda upp bilder på vad jag köpte i Polen varför vill inte blogg.se just visa dom bilderna.. Helt sjukt, får försöka senare igen eller imorgon!

↑ åt pannkakor igår då som ni kanske ser på bilden, haha! Och idag har jag bara tagit det lugnt, sov ganska länge.. Sen låg jag i sängen och gick upp för kanske en timme sen åkte till stan köpte ny laddare till mobilen eftersom min har gått sönder. Känns skönt att ha en fungerande nu iallafall! Jag ska städa mitt rum nu och sen kör min pappa mig till Emelie sover där inatt, tar fyran därifrån till Grand. Jag praoar ju hela veckan nu där på Chili & Wook så ni kan ju gärna komma förbi och äta lite ;)

Tänkte avsluta här, vi hörs senare eller imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0