pojken i randig pyjamas


Första kvällen i Polen kollade vi på den här filmen på kvällen, rekomenderar starkt.

Jag har lärt mig väldigt mycket nu, och att inte klaga över allting. Det finns folk som har det så mycket värre, kommer upp ett tidsinställt imorgon så kommer ni förstå vad jag menar.. Ni kan väl kanske gissa? 
Men den här filmen var riktigt bra, om det nu är rätt ord. Sorlig och jag vet inte vad jag ska säga.. Men jag rekomenderar den iallafall, kolla på den. Inte om ni är överkänsliga kanske, men annars.. Den är hur hemsk som helst.

Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen & sova, har världens huvudvärk och dödstrött. Vi hörs imorgon när jag vaknat. Tusen pussar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0