blir så irriterad på honom ibland..


En disskution mellan mig och min bror nyss.. Störd är han, ibland.

Jag sitter i sängen med Jack han håller på med min mobil, har han aldrig sätt iphone smilysar innan eller? Min pappa håller på att göra pizza, ska bli grymt gott!
Jag Emelie och Tea somnade vid 4 tiden inatt, och vaknade runt halv 10 idag vi började dagen med äta godis. Det är nästan godare att äta godiset på morgonen en kvällen, haha! Vi låg och segade oss i sängen ett tag innan vi gjorde oss i ordning. Emelie åkte ner till stan med sin mamma och vi körde Tea till bussen och dom körde mig hem. 

Emelie kommer hit senare, så får vi se vad kvällen har att bjuda på. Något intressant blir det väl, och inatt det var så jäkla sjukt.. Två killar kom till Emelie och lyste in genom fönstret gjorde den ena och bankade på dörren och höll på hur mycket som helst. Vi känner dom 2 så det är lugnt, men ändå vi ville ju kanske inte ha honom gloendes genom vardagsrummsfönstret. Haha, nu ska jag göra mig i ordning lite och äta innan jag träffar Emelie. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

haha dör lite :) när jag och min bror bråkar äre slagsmål som gäller! ;)

2012-02-12 @ 20:49:38
URL: http://stylebyemmelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0