chips, läsk & choklad.


Oldie, eller några timmar iallafall..

Jag sitter i soffan nu och har lånat min morbrors hörlurar, grymt ljud så musiken på högsta volymen. Måste verkligen inskaffa mig ett par nya lurar, märker ju nu hur dåliga mina är haha total körda. Jag och han gick till Hemköp innan och köpte godis, chips och läsk. Jag ska gå och tvätta bort mitt smink snart och borsta tänderna, men först ska jag äta lite mer chips. Jag har kollat lite, och insåg ju nu att man kan gå gymnasiet i en annan stad, så fixar dom boende. Så min morbror ska kolla lite till om det snart, han kollar på någon match nu. Isåfall blir det Plusgymnasiet som det ser ut nu. Men måste kämpa ännu mer i skolan nu då, det fixar jag! Imorgon ska jag med Emelie till Grand hon ska köpa jeans, sen på kvällen ska jag förmodligen umgås med Floriana så kanske vi ska partaja lite eller bara ta det lugnt. Om inte sover kanske Amanda hos mig, på fredag ska vi iallafall fira Paula gå ut och käka sen vidare mot fest, sen får jag se vart jag sover. Men nu ska jag iallafall avrunda här och tvätta bort sminket. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: valentina

tjänar du pengar på bloggen? :)

kramis

2012-02-23 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0