drömmarnas stad, hit vill jag..




Göteborg city.

Jag ska sova nu, ligger i min säng och lyssnar på "A beautiful day" och tänker lite. Jag kollade på Wallander innan med min bror och pappa, tills dom 2 blir omogna och min pappa skjuter massa skott på mig med någon leksakspistol och min bror fiser och min pappa visar röven.. Haha, vad är det med dom 2 dom båda beter sig som typ 5 år, men det var mysigt iallafall!
Imorgon börjar jag skolan vid 9 och har en ganska lugn dag, mycket lektioner men inga överdrivet jobbiga. Måndagar brukar gå ganska fort, jag får tänka att det är bara 1 vecka innan lov. Jag har aldrig längtat så mycket efter ett lov som nu! Vi har 1 prov denna veckan, på fredag. Ett mini prov på torsdag och jag ska göra omprov. Får klara mig igenom detta..

Och när jag ändå är igång, varför bor jag just i Växjö.. Okej, jag älskar mina underbara vänner här. Men om jag fick chansen att flytta skulle jag nog tagit den, vad händer här. Absolut ingenting, eller jo men ni förstår vad jag menar. Skitsnack varje dag, "umgås inte med den personen" "den personen har blabla" Så tröttsamt, och jag har alltid älskat stora städer. Stockholm eller Göteborg skulle vara perfekt för mig, men Göteborg skulle jag valt om jag fick chansen. Det är min absoluta favorit stad, så jävla underbar! Så ni som bor där borde vara så sjukt glada.. Jag ska flytta dit, när jag är 18 eller 19 jag längtar redan nu.

Men nu ska jag sova, skola imorgon ju. Vi hörs, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0