er skånska suger, det är inte ens skånska.. va?


Hittade en bild på mig Emelie och Tea Emsans blogg!

Godkväll/natt..? på er, jag ligger i sängen och har kollat på Hostel 2 såg ju vanliga igår hos Emelie. Jag har ju sätt den förut, men det hade aldrig Emelie eller Tea så vi tog oss tiden att kolla på den. Alltid lika äcklig, såg ju nyss tvåan själv och ska snart påbörja trean.. Efter det ska jag sova, så underbart!

Jag kom hem tidigt innan, vid 10 tiden då gjorde jag dipp och åt chips och drack cola. Vi tog det lite lugnt innan hos Fille med Fidde också, jag kan slänga upp en video någon dag på mig och Emelie därifrån.. Man ser oss inte, men vi pratar. Vi pratade först skånska, som vi  tydligen inte ens kunde prata. Sen lite annat fult, slutade med att dom blev förbannade och höll för våra munnar. Men det hindrade inte oss!

Nej men nu ska jag kolla på en till film, sen imorgon ska jag och Emelie ut till Johanna och ha lite mysigt med henne & Amanda, så det blir nog kanonens! Hörs imorgon, godnatt alla därute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0