godmorgon allihopa!


2 gamla bilder på mig, söt då..

Jag skrev nyss ett inlägg, så skulle jag sudda något så råkar jag trycka bort allting. Kul, börjar om nu då. Jag har ganska mycket bildbrist som ni nog ser men jag orkar inte ta kort nu när det är så mycket snö och jag är alltid ganska trött efter skolan så det förklarar saken. 

Jag sitter i skolan och har svenska nu, tror jag har idrott efter denna lektionen. Jag ska då inte vara med, eftersom jag är hur förkyld som helst och vill inte bli ännu sjukare. Har träningsvärk i hela kroppen också, haha! 
Efter skolan följer jag med Emelie och Lisa dom ska ha gitarr och jag ska vänta på dom då, musiken i öronen så klarar man allting. Efter det har jag och Emelie konfirmation, så himla tråkigt!! Men jag tror min mormor hämtar mig efter så ska jag dit antingen sover jag där eller bara hämtar hon mig för jag ska plugga med min morbror där, han är grym i alla ämnen. Nu ska jag jobba vidare om Shake Spare, puss!

Kommentarer
Postat av: ksenia

Ville bara tala om att vinnaren av min "veckans blogg" - tävling är uppe nu. Ta en till på min blogg och se om det var du som vann! Blev det inte du? Ta chansen igen nästa gång! 1000 kramar! ♥

2012-02-15 @ 22:29:48
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0