it's a beautiful day!


Detta kommer vara jag imorgon, haha!

Jag slänger upp ett inlägg ändå från skolan, sitter just nu på min sista lektion. So, ska bli så skönt och sluta. Jag är hur hungrig som helst och trött för den delen, så direkt när jag kommer hem ska jag stoppa i mig något att äta sen plugga lite. Jag skulle egentligen till kyrkan ikväll men Emelies mamma är sjuk så då orkar inte Emelie så vi tar det på fredag istället!

Och annars då? Jag är förjävla arg, som vanligt. Nej men jag tycker det är så patetiskt att folk ska stirra upp sig för ett litet sms, och då ska man få rage och vilja avsluta vänskapen. Haha, kom igen. Emelie och jag fuckade ur totalt, blir så IRRITERAD.

Hörs senare,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emmelie

sv: haha :) tack allting är från la redoute :) tkr dom är sjukt fina nu till i sommar! :)

2012-02-13 @ 16:43:35
URL: http://stylebyemmelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0