jeffrey campbell


Kärlek till skorna, någon gång ska jag inskaffa mig dem här!

Jag sitter i skolan och har No vi ska kolla på en film sen ska jag anteckna lite eftersom vi har prov på torsdag.
Efter skolan följer nog Emelie med mig hem, vi ska göra ett fotoprojekt. Om det blir så som vi har planerat får ni se bilderna senare! Jag tror det kan bli hel grymt. Imorgon följer jag med Amanda hem efter skolan innan träningen, känns ju lite nervöst första träningen på fotboll. Jag har ju tappat mina talanger lite men jag ska träna upp det.

Vi hörs när jag kommer hem från skolan, take care!

Kommentarer
Postat av: LisetteEva

Sjukt fin blogg du har!

Å kärlek till skorna!

2012-02-06 @ 13:21:50
Postat av: Emma

grymt snugg blogg och du med !

tar du dina egna bilder eller tar någon dom åt dig? :)

2012-02-06 @ 16:36:30
URL: http://emmaabrannvall.blogg.se/
Postat av: sonja

sjukt snygga!!

2012-02-11 @ 17:23:32
URL: http://sonjaojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0