känns som våren är på väg!



2 bilder jag tog nyss på det underbara vädret från min ballkong!

Hej mina vänner! Jag sitter i soffan hos min mormor nu och äter godis, skönt att ta det lite lugnt efter skolan. Jag slutade vid tjugo över 2 men satt över en stund för hade engelska prov, vi får väl se hur det går..  Hela dagen idag har varit lugn, började morgonen med so sen hade vi syslöjd och jag håller på med ett par riktigt gulliga bebis byxor. Ni ska få se dom när dom är färdiga, jag gör dom mer noga än jag någonsin gjort något annat. Sen håller jag på med ett par riktigt fina shorts till mig själv, kommer bli skit snygga om allting går som planerat! 

Nu ska jag slänga in vad jag hade på mig idag, inget speciellt. Men ni ville att jag skulle lägga in fler outfits så ska börja köra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0