pluggar för fullt!


At the moment

Grymt dålig uppdatering idag, men jag har haft mina anledningar. Först var jag i skolan sen direkt när jag kom hem fixade jag disken sen satte jag mig framför tv;n och pluggade matte. Det gick riktigt bra, inte ett enda fel. Äntligen förstår jag iallafall! Jag har ju ett grymt stort prov imorgon, och jag började plugga idag. Det är aldrig bra att börja plugga dagen innan, så jag har inte haft en tanke på datorn på hela dagen. Den har legat i min väska, och jag tog upp den nu behöver 10 minuters paus innan jag ska börja plugga igen. Kommer få sitta med detta hela natten, mitt fel.. Men hade det varit för ungefär en vecka sen hade jag inte brytt mig, men ska verkligen kämpa nu! Och det är stort gjort av mig att låta mamma ta dator, mobil och allting för att jag ska plugga.

Kommer ett inlägg till snart innan jag återgår till böckerna på bilden.. Kill me please..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0