polen




3 bilder på Polen från weheartit

Jag kollade Emelies blogg att hon hade skrivit lite om Polen, så tänkte att jag också kunde göra det. I Mars någon gång ska vi dit, min konfirmationsgrupp & även den andra konfirmationsgruppen. Men jag har så himla mycket funderingar om detta, så som jag har hört ska vi sova i en källare någonstans. Och det finns 1 toalett och 1 dusch som 8 personer ska dela på, det går inte att låsa heller. Och det finns spindlar, min värsta fobi..

Vi kommer få riktigt kass mat också, och vi ska på Koncentrations läger och jag klarar inte av att se sånt, kommer drömma mardrömmar i flera veckor.. Bli skit rädd också för den delen. Vi åker den 27 eller den 29 Mars och får ledigt från skolan 1 eller 2 dagar. Sen när vi kommer hem har påsklovet börjat, grymt skönt! 
Och mobilen blir ett problem, det kostar ju hur mycket som helst att ringa/smsa/internet i andra länder. Får ha mobilen på flygplansläge hela tiden, bloggen kommer verkligen bli ett problem..

Men jag har planerat det hela såhär för att överleva, eftersom man får ta med sig hur mycket packning man vill. Då följer vår vattenkokare som vi har hemma med, och hur mycket nudlar som helst. Det gäller att överleva nu haha.. Sen får jag pengar, ganska mycket så jag kan köpa en massvis med godis och allt annat som behövs innan jag åker. Och även där, kommer väl göra av med ungefär 100 kronor per dag. Det är 30-60% billigare i Polen än Sverige, så ska försöka hitta något fint om det nu finns..

Lite tankar bara, nu ska jag fortsätta plugga så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ella och Josefin

Fin blogg!

Bloglovin byte?:D

2012-02-09 @ 13:24:17
URL: http://josefinoella.blogg.se/
Postat av: Stefhanie

Fint :)

btw, vill du vara med i veckans blogg?

http://riewe.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2012-02-09 @ 16:30:00
URL: http://riewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0